Komunikace a marketing, Ooredoo Qatar

Martin Jaroš

O řečníkovi

Martin je marketingovým odborníkem a také autorem několika velmi známých reklamních kampaní. Mezi jeho díla patří například reklama s falešnými soby, Chuckem Norrisem, nebo Lukášem Pavláskem, pro firmy jako T-Mobile nebo Vodafone. Šéfoval firemnímu časopisu Čilichili a reklamnímu oddělení společnosti Vodafone.

V současnosti žije s rodinou v Kataru, kde zůstal věrný službám mobilních operátorů – pracuje pro operátora Ooredoo, který působí v 15 zemích, od Tuniska po Indonésii. Ve volném čase se věnuje rodině, má rád knihy a také focení. V roce 2010 vydal knihu.

“Jestli můžu jakkoli pomoct k tomu, aby se Česká republika dostala do první ligy, tak to udělám.”

Zjisti, co dělal v tvých letech

  • 1999

    23 let

    Kariéra začíná

    Startuje kariéru ve společnosti Economia, kde působil jako analytik akciových a komoditních trhů.

  • 2001

    25 let

    Vodafone

    Nastoupil do operátora Vodafone (dříve Oskar), kde řídil marketing a pod jeho vedením vznikla například kampaň s falešnými soby a sloganem

  • 2010

    34 let

    T-Mobile

    Přestupuje k dalšímu operátorovi, kde zase uvedl legendární reklamy s Chuckem Norrisem nebo dvojicí Vojtou Kotkem a Lukášem Pavláskem.

  • 2013

    37 let

    Ooredoo Qatar

    Odešel do Kataru k operátorovi Ooredoo, který působí v deseti zemích světa a má tam na starost marketing a komunikaci.

Kup si vstupenku včas

  • Souhvězdí Student

    Early Student

    Je ti do 26 let, aktivně studuješ a máš platný průkaz studenta? Jásej, máš to nejlevnější.

  • Souhvězdí Pod 30

    Early Pod 30

    Pořád ti v žilách koluje mladá, čerstvá krev a je ti do 30 let? Tak tenhle lístek je pro tebe.

  • Souhvězdí Profesionál

    Early Byznys

    Pro ty, kterým už bylo více jak 30 let, ale nepřestali na sobě pracovat. Tohle je tvá vstupenka.